Skip to Content

Jak dokonać reklamacji w naszym serwisie?

 

1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:  

  • pisemnie na adres: SILIUS FORUM Jolanta Kuruc, ul. Działkowa 90, 59-220 Legnica;  
  • w formie elektronicznej na adres: office@siliusforum.com. 

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.  

2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:  

  • numeru zamówienia; 
  • informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienianiezgodności z umową (wady); 
  • pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji; 
  • lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny; 
  • danych kontaktowych składającego reklamację. 

 3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.