Jak dokonać reklamacji w naszym serwisie?
1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
- pisemnie na adres: SILIUS FORUM Jolanta Kuruc, ul. Działkowa 90, 59-220 Legnica;
- w formie elektronicznej na adres: office@siliusforum.com.
Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.
2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
- numeru zamówienia;
- informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienianiezgodności z umową (wady);
- pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji;
- lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
- danych kontaktowych składającego reklamację.
3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.